معرفی هتل ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل های تهران، تبریز، ارومیه، اردبیل، البرز، ایلام، زنجان، سمنان،سیستان، سنندج، کردستان، گرگان، گیلان

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل های تهران، تبریز، ارومیه، اردبیل، البرز، ایلام، زنجان، سمنان،سیستان، سنندج، کردستان، گرگان، گیلان

رزرو هتل های خارجی در ترکیه

دیروز بعد از مدتها تلاش بلاخره پاسپورت ام رو تونستم بگیرم اولین کاری که کردم رفتم سفارت ترکیه در تهران برای دریافت ویزا ترکیه سفیر از دوستان قدیم ما بود وقتی دید که با چه علاقه می خوام به خارج از کشور سفر کنم بهم پفت کذوم شهر می خوای بری گفتم استانبول یا آنکارا شایدم به آنتالیا برم ظاهرا بدروم هم از جا های دیدنی ترکیه هست که بهم پیشنهاد داد. حالا منتظرم تا ویزام بیاد تا اون موقعه باید بگردم ببینم په طور برای رزرو هتل های خارجی میشه اقدام کرد. تو شهر استانبول فامیل داریم اما نمی خوام مزاهم کسی بشم اونوقت کلی دردسره که باید همش برم خونه ی فامیلا مهمونی به خاطر همین باید بپردم دنبال هتل ترکیه، یکی از دوستان که به تازگی از کوش اداسی اومده بود می گفت هتل های اونجا نسبت به تهران خیلی ارزون تره حالا باید بگردم ببینم شانس من چیه.

لنگرود جاذبه ها و هتل ها

خانه منجم باشی در شهرستان لنگرود بیانگر اهمیت لنگرود در دوره قاجار است. خانه منجم باشی به خانواده منجم باشى متعلق است که با روى کار آمدن آقا محمد خان قاجار صاحب نام شدند. سالن و تزئینات هتل ماندگار لنگرود نمونه اى از هنر معمارى گیلان در دوره قاجار است. بنای هتل ستاره دریای لنگرود به صورت مجموعه ساخته شده بود و در اصل شامل بیرونی ، اندرونی ، خلوت خانه، مسجد، حمام و... بوده است اما امروزه از هم مجزا شده است.

ماسوله و فومن جاذبه ها و هتل ها

شهر تاریخی ماسوله از زیباترین شهرهای کوچک پلکانی که درغرب شهرستان فومن قرار دارد. شهر ماسوله بخاطر قرار گرفتن در بین کوه و جنگل مناظر طبیعی دلنوازی را در خود جای داده. ماسوله شامل هتل ارام ماسوله  و وسعتی معادل یکصد هکتار منطقه تحت حفاظت میراث فرهنگی و منابع طبیعی، یکی از خوش آب و هواترین نقاط ایران است که هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان می باشد. شهر فومن شهر مجسمه های رنگین در غرب گیلان،جاذبه ای از جاذبه های گردشگری استان گیلان است. این لقب به علت وجود هتل معین فومن، مجسمه های متنوع، متعدد و با رنگ هایی شاد است که در نقاط مختلف شهر فومن نصب شده است.

گنبد پیر محله رشت جاذبه ها و هتل ها

گنبد پیرمحله یکی از جاذبه های گردشگری رشت در 4 کیلومتری جنوب غربی هتل کادوس شهرستان کلاچای واقع شده و متلعق به زمان کیاییان و حکومت صفویه و در دوره قاجاریه و معاصر مرمت شده است. بقعه امیر بنده هتل شبستان رشت با اتاق میانی و ایوان های جانبی است و ستون های چوبی ساده و لاچ لنگری در حاشیه ایوان و پلان بنا مستطیل شکل و بام آن سفالینه است . دامنه بام و سر ستون ها چکش برگردان های ظریف دارد . اضلاع آن 17×12 متر طول دارند.

منطقه آزاد انزلی و آستارا جاذبه ها و هتل ها

ساحل دریا در منطقه آزاد انزلی به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر مکان دل انگیزی برای زدن به آب و گرفتن آفتاب است.  چیزی که سواحل انزلی را از سواحل دیگر دریای خزر متفاوت می کند، هتل دنیز انزلی و عمومی ‌‌بودن سواحل انزلی است که در دسترس همه می باشد. جاده کرانه دریای خزر در آستارا به لحاظ چشم اندازهای طبیعی بسیارزیبا و بی نظیر است. آستارا کلمه ای تالشی است که تالشیان آنرا «هسته رو»یا «آسته رو»تلفظ می کنند. این نام به شهر آستارا به این دلیل بوده که سالها پیش در این ناحیه هتل اسپیناس آستارا، تپه های شنی، برکه ها، مردابها و نیزارهایی وجود داشته که راه رفتن در آنها مستلزم احتیاط بوده و از این لحاظ آهسته رو یا آسته رو نامیده شده و به مرور زمان پس از آنکه عده ای از اطراف اردبیل و نواحی دیگر به این شهر مهاجرت نمودند و در آنجا مسکن گزیدند، آن را آستارا تلفظ نمودند.