معرفی هتل ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل های تهران، تبریز، ارومیه، اردبیل، البرز، ایلام، زنجان، سمنان،سیستان، سنندج، کردستان، گرگان، گیلان

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل های تهران، تبریز، ارومیه، اردبیل، البرز، ایلام، زنجان، سمنان،سیستان، سنندج، کردستان، گرگان، گیلان

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر شیراز

هر سال عید به یکی از شهرهای می رفتیم و این بار تصمیم بر این داشتیم که به شیراز برویم. وسایل مان را جمع کردیم و به راه افتادیم. وقتی به شیراز رسیدیم دیگر هوا تاریک بود به همین خاطر تصمیم گرفتیم اول اتاق بگیریم و بعد در شهر گشتی بزینم از قبل قرار بود یا در هتل ساسان شیراز و یا در هتل پارسیان شیراز که تعریف شان را زیاد شنیده بودم اتاق بگیریم وقتی مستقر شدیم به دیدن حافظیه و آرامگاه سعدی رفتیم و آخر شب را در باغ ارم گذراندیم در روزهای دیگر نیز به تماشای مجموعه زندیه آرامگاه خواجوی کرمانی تخت جمشید شاهچراغ باغ جهان نما مسجد و حمام وکیل عمارت شاپوری و عمارت کلاه فرنگی رفتیم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر شیراز

هر بار که به شیراز می رفتم اول به حافظیه و آرامگاه سعدی سری می زدم و بعد برای گرفتن اتاق یا به هتل آپارتمان شمس و یا به هتل صدرا شیراز می رفتم شیراز مکان های دیدنی بسیاری دارد مانند عمارت شاپوری شاهچراغ باغ جهان نما مسجد و حمام و باغ وکیل باغ ارم تخت جمشید و ... که اگر بخواهی همه آنها را ببینی باید حدود یک هفته در این شهر بمانی هر چند من هرگز نتوانستم این مدت در این شهر بمانم و هر بار که به شیراز می روم یک سری را می بینم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر شیراز

واقعا با شکوه بود این بنای ساخته شده دست بشر، تخت جمشید. هنوز من در حیرت آخر چگونه چنین بنایی می توان ساخت در مدتی که من در شیراز بودم بیشترین زمانم را در تخت جمشید گذراندم و ما بقی را در شاهچراغ به همین خاطر نتوانستم به خوبی در این شهر بگردم این بار که شیراز رفتم حتما به آرامگاه سعدی و حافظیه و مسجد وکیل و باغ ارم می روم هر بار که تصمیم به رفتن به این شهر کردید قبل رفتن به شیراز از آنجا که هتل های شیراز خیلی سریع پر می شوند برای رزرو هتل شیراز اقدام کنید.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر شیراز و شهر زاهدان

به دلیل تعمیرات شرکت را دو هفته تعطیل کردند به همین خاطر با همسرم تصمیم گرفتیم به مسافرت برویم او اسرار داشت تا به زادگاهش زاهدان برویم ولی من دوست داشتم شیراز سفر کنیم هر چند در آخر تصمیم گرفتیم به هر دو شهر برویم اول به اهواز رفتیم و در یکی از باشکوه ترین هتل های این شهر یعنی هتل استقلال زاهدان اتاق گرفتیم در چند روزی که در زاهدان بودیم به تماشای باغ گراناز غار هفتاد ملا خانه ابویی ساختمان قدیمی گمرک کاروان سرای نصرت آباد رفتیم و بعد به سمت شیراز رفتیم در شیراز در هتل شیراز که هتل بسیار بزرگ و جالبی بود ساکن شدیم در شیراز به تخت جمشید آرامگاه سعدی حافظ و خواجوی کرمانی مسجد و حمام و باغ وکیل و .... رفتیم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر چابهار

چند ماهی بود که خانواده ام قول داده بودم که آنها را برای دیدن جنگل حرا و تالاب لیپار و رودخانه  باهوکلات به منطقه آزاد چابهار ببرم تا آنکه فرست اش پیش آمد .البته خودم چند باری به چابهار رفته بودم و هر بار که به آنجا می رفتم در هتل لاله چابهار اتاق می گرفتم این با نیز می خواستم در همین هتل اتاق بگیرم و از آنجا که می دانستم مردم زیادی به دلیل زیبایی و سرویس دهی مناسب به این هتل می آیند قبل از حرکت برای رزرو هتل لاله چابهار اقدام کردم .در مدتی که در چابهار بودیم علاوه بر نقاطی که قرار بود برویم به تماشای ساحل صخره ای گل فشان چابهار و قلعه پرتغالی ها و ... نیز رفتیم.